Тести олив на машинці тертя Тимкена

rejting-proizvoditelei-motornyh-masel

Тести олив на машинці тертя Тимкена

Існує багато тестів, які виглядають ефектно та переконливо, але марні для визначення властивостей та функціоналу товару, оскільки не розкривають усі властивості продукту.

Випробування змащувальних властивостей показують, якою мірою масло виконує свої основні функції – зменшує силу тертя та оберігає деталі від зносу. Під час випробувань імітуються реальні умови режимів тертя. На практиці існує досить багато окремих випадків змащування і тому є відносно багато методів випробувань мастильних властивостей.

Найчастіше моделюється тертя ковзання на невеликій поверхні. У ході випробування поступово підвищується навантаження та/або швидкість ковзання (деформація зсуву вимірюється або реєструється сила тертя та її зміна, а також знос поверхні тертя. З отриманих даних розраховуються критичні параметри – критична навантаження, навантаження зварювання, навантажувальна здатність масла, показник зносу, показник швидкості зносу та ін.

Людина так влаштована, що їй хочеться все наочно порівняти, помацати і побачити якісь об’єктивні показники, що характеризують той чи інший товар. Деякі торговці цим активно користуються, щоб показати конкурентну перевагу цікавих їм товарів.

1. Машинка тертя – це спрощений до якихось зовсім примітивних значень тест на чотирикульковій машині Тімкена. Тест на “машинці тертя” може показати, як масло працюватиме у вигляді трансмісійки і не більше. Але нас запевняють, що він показує, як масло захищатиме двигун. Це не вірно.

2. “Прожарювання масла” – це саморобний тест, який навіть близько не має нічого спільного з нормативами випробувань. Стверджується, що цей тест нібито показує, як деградує масло при високих температурах. Можливо він і був би коректний, але для цього треба як мінімум дотриматися декількох умов: двигун повинен бути зі скла, двигун повинен бути повністю закритий від надходження повітря, вологи з камери згоряння, палива, що не згоріло і так далі. Так само треба дотримуватися умови постійної температури в ДВЗ у вигляді +400С. Це тест не має якоїсь практичної користі для автовласників.

3. Робота мотора без піддону, нібито за рахунок заливання якоїсь присадки в олію. Цей тест бере початок з 90-х, коли у великих містах стояли 8 і 9 без піддонів і рекламували якусь присадку. На прохання покататися на такому автомобілі типи реагували похмуро та безумовною відмовою.

Ці тести не шкідливі, вони просто не несуть будь-якої практичної користі чи інформації для автовласника. Це просто шоу і ставиться до цього треба як до шоу. Ви ж не вірите, що у цирку фокусник літає або розпилює асистентку по правді, але аплодуєте хорошому та якісному видовищу)))

Пропонуємо Вам переглянути відео та запитати чи всі технологічні процеси були витримані: