Як OEM вибір Delo для Factory Fill приносить користь нашим клієнтам

DaimlerКомпанія Daimler Trucks North America, материнська компанія вантажних автомобілів Freightliner і Western Star, обрали Chevron Delo® 400 ZFA SAE 10W-30, експлуатаційне мастило API FA-4, як моторне масло для заводської заправки для всіх нових вантажівок, починаючи з 1 січня 2019 року.

Звичайно, це честь бути партнером компанії, названої на честь винахідника комерційної вантажівки.

І це велика перемога для Шеврона.

Але це також перемога для користувачів продуктів Delo.

Специфікації OEM на мастильні матеріали зазвичай вимагають вищого рівня продуктивності, ніж базові специфікації API.

Виробники вантажних автомобілів для заводських масел часто вимагають додаткових випробувань з вищими стандартами продуктивності.

Щоб бути обраним як постачальник заводської заправки, виробник мастильних матеріалів повинен пройти великий процес атестації на основі OEM.

Точні вимоги до оцінки є власністю OEM-виробника і тому суворо дотримуються. Досить сказати, що вони дуже строгі.

Там, де специфікації API можуть вимагати десять випробувань двигуна для одного продукту, а специфікації OEM додають ще один набір випробувань двигуна, вимоги до заводської заливки часто включають додаткові, більш суворі рівні продуктивності, а також вичерпні польові випробування.

Процес, ймовірно, також включатиме випробування на довговічність та окислення на більш тривалі періоди часу, ніж вимагає стандартне випробування API.

Все це допомагає гарантувати, що ми забезпечуємо більш високий рівень продуктивності, необхідний для виконання вимог заводського завантаження.

Ми багато чого навчаємось завдяки цьому спільному процесу спільного розвитку.

Працюючи в тісній співпраці з OEM-виробниками відповідно до їх специфікацій, ми на власні очі бачимо, куди рухається дизайн двигуна /

Це дозволяє нам розробляти технологію змащення майбутнього, яка може підтримати конструкцію двигуна наступного покоління.

У той же час, виконуючи унікальні запатентовані вимоги до заводської заливальної рідини OEM-виробника, ми забезпечуємо такий самий високий рівень продуктивності для задоволення таких вимогливих потреб наших клієнтів.

Це не перший для Chevron. PACCAR, материнська компанія Peterbilt і Kenworth Trucks, вже більше 20 років використовує моторне масло Delo як масло для заводської заправки.

З Daimler це становить значну частку абсолютно нових вантажівок, що сходять з конвеєра з продуктами Chevron у їхніх двигунах.

Якщо ці виробники довіряють Delo запуск своїх вантажівок в експлуатацію, то операторам автопарку є сенс продовжувати використовувати ті ж продукти Delo протягом терміну служби своїх транспортних засобів Freightliner, Western Star, Kenworth та Peterbilt.

Джеймс Бут

Джеймс Бут закінчив Університет Саутгемптона (Великобританія) зі ступенем бакалавра в галузі машинобудування та Ph.D. у трибології.

Джеймс почав свою кар’єру в Chevron 10 років тому в Chevron Oronite Technology, Нідерланди, а потім перейшов до Річмонда (Каліфорнія, США) як складник команди з розробки продуктів для автомобільного моторного масла (AEO).

Раніше він обіймав посаду керівника групи атестації продукції AEO у регіоні Північної та Південної Америки та заступника голови цільової групи з протоколу схвалення продукції Американської ради з хімії.

Джеймс в даний час є керівником комерційного сектору, що підтримує бренд Chevron Delo та інші бренди мастил.

Джерело: www.chevronlubricants.com